Bu Blogda Ara

10 Mart 2015 Salı

8 mart kadınlar günü alışverişimin sonuu ❤️

Evvet artık alacaklarımızı aldık bende son olarak sepete bunları attım :)

8 mart alışverişi


•ısana duş kremi
•fyb banyo kesesi
•eklips far fırçası
•rival de loop allık no:5 ve no:8
•yüz peelingi
•the balm bahama mama
•rival de loop lipliner no:5 ve no:8

Duş kremi çook güzel kokuyor eğer rossmanna yolunuz düşerse bakın derim :)
Bence eklipsin far fırçaları çok başarılı ve uygun fiyatlıııı.
Allıklara bayıldııım herkese öneririm, öylesine almıstım iyiki de almısım :)
Yüz peelingini hep arıyordum ve bulamıyordum son olanı aldım ve daha denemedim umarım yüzüme zarar vermeden güzelce kullanırım :D
Bahama mama zaten hep aklımdaydı. Bu arada indirimli fiyatı 24 tl. Balm fiyatları ne kadar artmış bilmem farkında mısınız??
Liplinerlarda çok kullanışlı, ben tüm dudağıma ruj gibi uyguluyorum çok doğal duruyor. Bittikçe alacağım bir ürün oldu.

Eveet 8 mart alışverişim de böylece son bulduu. Hepinize iyi akşamlaar ❤️

2 yorum:

  1. Slm, sizi blog keşfi etkinliğinde buldum, ben de bloğuma ve çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. bende de the balm ın hot mama allığı var. Ürün şahane gerçekten. Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil